Πληροφορίες Πληρωμής & Παράδοσης

Τρόποι Πληρωμής

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας η εταιρεία μας έχει ενσωματώσει εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής, τους οποίους μπορείτε να βρείτε  στην σελίδα αγοράς, ένα στάδιο πριν την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

 

Αντικαταβολή

Εφόσον επιλέξετε να εξοφλήσετε με αντικαταβολή, θα πρέπει να πληρώσετε είτε με μετρητά κατά την στιγμή την παράδοση του δέματος από τον διανομέα της εταιρείας ταχυμεταφορών, είτε κατά την παραλαβή του από το γραφείο εξυπηρέτησης της εταιρείας ταχυμεταφορών.

Η υπηρεσία της αντικαταβολής χρεώνεται 3€.

Σας ενημερώνουμε ότι με την παράγραφο 2 του άρθρου 69 του ν. 4446/2016 τροποποιήθηκε η παράγραφος 3 του άρθρου 20 του ν.3842/2010 και πλέον από 22.12.2015 όλες οι συναλλαγές αξίας άνω των 500 ευρώ πρέπει να πληρώνονται μέσω κάρτας (χρεωστική/πιστωτική Master/Visa), στο κατάστημα της εταιρείας ταχυμεταφορών, αν πρόκειται για αντικαταβολή, ειδάλλως μέσω τραπεζικής κατάθεσης.

 

Κατάθεση σε Τραπεζικό μας λογαριασμό

Στην αιτιολογία κατάθεσης θα πρέπει υποχρεωτικά να συμπληρώνετε το Ονοματεπώνυμο σας ή τον αριθμό της παραγγελίας σας για να γίνεται η διασταύρωση της πληρωμής.

Αν η μεταφορά πραγματοποιηθεί από άλλη τράπεζα (έμβασμα),συνήθως χρειάζονται 2-3 εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστεί η πληρωμή. Σε περίπτωση εμβάσματος τα έξοδα επιβαρύνουν τον αγοραστή.

Η αποστολή της παραγγελίας θα πραγματοποιείται με την επιβεβαίωση της κατάθεσης στον τραπεζικό μας λογαριασμό.

Για την εξόφληση της παραγγελίας σας μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό μας λογαριασμό μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω:


Τράπεζα Πειραιώς

Αριθμός λογαριασμού: 50 8007 5227 029

IBAN: GR17 0172 0800 0050 8007 5227 029

 

Εθνική Τράπεζα

Αριθμός λογαριασμού: 1050 0124 671

IBAN: GR49 0110 1050 0000 1050 0124 671

 

Δικαιούχος Λογαριασμών

Χαμχούμης Ευστράτιος

Α.Φ.Μ.: 069289942

Δ.Ο.Υ.: Αιγάλεω

 

Σε περίπτωση που δεν ολοκληρωθεί η κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία καταχώρησης της παραγγελίας τότε οι παραγγελίες ακυρώνονται αυτόματα και ο πελάτης λαμβάνει αυτοματοποιημένο e-Mail ακύρωσης λόγο μη καταβολής του χρηματικού ποσού.

 

 

Χρεωστική/Πιστωτική Κάρτα

Η εξόφληση της παραγγελίας μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με Ελληνικές κάρτες Master και Visa και ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα δόσεων, το ποσό του συνόλου της παραγγελίας θα αφαιρεθεί εφάπαξ από την κάρτα.

Κατά το στάδιο πληρωμής με την κάρτα σας θα σας ζητηθεί το Ονοματεπώνυμο του καρτούχου (αναγράφεται στο μπροστινό μέρος της κάρτας), ο 16ψήφιος αριθμός της κάρτας (αναγράφεται στο μπροστινό μέρος της κάρτας), η ημερομηνία λήξης της κάρτας  (αναγράφεται στο μπροστινό μέρος της κάρτας) καθώς και ο αριθμός επαλήθευσης CVC ή Card Verification Code CVC2 (αποτελείται από τα τρία τελευταία ψηφία του αριθμού που αναγράφεται στο πλαίσιο υπογραφής στο πίσω μέρος της κάρτας).

Αναγνωρίζοντας την ύψιστη σημασία της προστασίας προσωπικών δεδομένων και της ασφάλειας των συναλλαγών, κατά την παραλαβή της παραγγελίας θα πρέπει να έχετε μαζί την κάρτα με την οποία πραγματοποιήθηκε  η αγορά καθώς και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης).

Οι πληρωμές γίνονται με απόλυτη ασφάλεια, καθώς μπορείτε να υποβάλετε τα στοιχεία και τους κωδικούς ασφαλείας διαμέσου της Τραπέζης Πειραιώς η οποία είναι πρωτοπόρος στην υιοθέτηση νέων προτύπων ασφαλείας συναλλαγών στην πληρωμή με κάρτες, όπως το πρωτόκολλο 3DSecure που αποτελεί τη βάση μιας σειράς υπηρεσιών που παρέχονται από τη MasterCard και τη Visa διεθνώς (Verified by Visa & MasterCard SecureCode), προστατεύοντας τα συναλλασσόμενα μέρη και ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα κακόβουλων ενεργειών ή υποκλοπών αξιοποιεί τα εξελιγμένα συστήματα ανίχνευσης και αποτροπής απάτης στις πληρωμές με κάρτες, έχει καθιερώσει την υποχρεωτική χρήση του προτύπου SSL 128 για την ασφαλή μεταφορά δεδομένων. Με αυτό τον τρόπο έχετε τη βεβαιότητα πως τα στοιχεία της κάρτας σας, δεν υποβάλλονται σε εμάς αλλά κατ' ευθείαν στην Τράπεζα, συνεπώς δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση να υποκλαπούν. Οι πληρωμές υποστηρίζονται από τις υπηρεσίες πιστοποίησης κατόχου κάρτας Verified by Visa και MasterCard SecureCode των Οργανισμών Πληρωμών Visa και MasterCard αντίστοιχα. Η υπηρεσία πιστοποίησης κατόχου κάρτας παρέχεται από την Τράπεζα, σε συνεργασία με τρίτους παρόχους. Οι υπηρεσίες αυτές έχουν ως σκοπό να σας προσφέρουν πρόσθετη προστασία όταν εκτελείτε πληρωμές από το web με την κάρτα σας, εφόσον έχουν ενεργοποιηθεί από την εκδότρια Τράπεζα της κάρτας που χρησιμοποιείτε κι εφόσον έχετε ήδη αποκτήσει ένα προσωπικό κωδικό (pin) που θα χρησιμοποιείτε αποκλειστικά για τις πληρωμές στο web, ακολουθώντας τις οδηγίες της Τράπεζάς σας. Για την υλοποίηση της υπηρεσίας πιστοποίησης κατόχου κάρτας, ενδέχεται να απαιτηθεί η μεταφορά στοιχείων της κάρτας σας, σε συνεργαζόμενο με την Τράπεζα, τρίτο πάροχο.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ακόμα κι αν η εκδότρια Τράπεζα της κάρτας σας δεν συμμετέχει ακόμη στις υπηρεσίες Verified by Visa και MasterCard SecureCode, η συναλλαγή σας θα γίνει κανονικά αποδεκτή και θα εκτελεστεί με ασφάλεια.

 

 

Τρόποι Αποστολής/Παράδοσης

Όλες οι αποστολές πραγματοποιούνται αποκλειστικά και μόνο εντός Ελλάδος.

Τα προϊόντα αποστέλλονται συνήθως εντός 2-3 εργάσιμων ημερών και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης από την εταιρεία ταχυμεταφορών είναι 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.

Το κόστος αποστολής, ανεξάρτητα το σύνολο της παραγγελίας, ανέρχεται στα 5€, εκτός δυσπρόσιτων προορισμών.

Οι παραδόσεις από τους διανομείς της εταιρείας ταχυμεταφορών πραγματοποιούνται 9:00 με 17:00.

 

Δυσπρόσιτες Περιοχές

Αν η περιοχή που βρίσκεστε χαρακτηρίζεται ως δυσπρόσιτη από την εταιρεία ταχυμεταφορών, δηλαδή μακριά από το γραφείο εξυπηρέτησης τους, υπάρχει επιπλέον χρέωση 2€ για την παράδοση στον χώρο σας.

Για να ελέγξετε αν βρίσκεται σε δυσπρόσιτη περιοχή αναζητήστε τον Τ.Κ. της περιοχής σας  εδώ , αν δίπλα στην περιοχή σας εμφανίζονται τα γράμματα ΄΄ΔΠ΄΄, τότε η περιοχή σας είναι δυσπρόσιτη.

 

Το κόστος των μεταφορικών αφορά την αποστολή των προϊόντων είτε στον χώρο σας είτε για παραλαβή από γραφείο της εταιρείας ταχυμεταφορών.

 

Η εταιρεία ταχυμεταφορών διατηρεί τα δέματα μέχρι 3 εργάσιμες ημέρες. Από την στιγμή που παρέλθει το διάστημα των 3 εργάσιμων ημερών και δεν έχει ενημερωθεί το κατάστημα μας για τυχόν καθυστέρηση της παραλαβής, τα δέματα επιστρέφονται πίσω σε εμάς χωρίς καμία προειδοποίηση.

 

*(Λόγο του νέου Γενικού Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), ο παραλήπτης του δέματος θα πρέπει να είναι ο ίδιος με αυτόν που αναγράφει η αποστολή ειδάλλως θα πρέπει να ενημερώνει ο πελάτης την εκάστοτε επιχείρηση (είτε τηλεφωνικά, είτε γραπτώς στις παρατηρήσεις της παραγγελίας) ότι ο παραλήπτης θα είναι άλλος πέραν του ιδίου, επιδεικνύοντας πάντα επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας.)